Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
1 juni 2023

Prima

Goede ervaring

1 juni 2023

goed

goed en vriendelijk behandeld.

31 mei 2023

de behandeling was fantastisch en heel zorgzaam

behandeling was conform informatie lang maar inderdaad vrijwel pijnloos, met alle zorg en aanda...

Lees meer
29 mei 2023

goede ervaringen met vriendelijke behandelingen

zie bovenstaande

28 mei 2023

Super klantvriendelijk !

Vorige week woensdag brak mijn kroon en omdat wij 11 juni voor 3 weken op vakantie gaan direct de...

Lees meer
27 mei 2023

Fijn contact en goede communicatie.

Ik ben prettig geholpen in een ontspannen sfeer.

26 mei 2023

Goede feedback

Ze geven he altijd tips en tricks.

26 mei 2023

Goed

Goed zit er al 40 jaar of zo

26 mei 2023

Spoedhulp in verband met tandpijn

Zeer goed en snel geholpen.

25 mei 2023

prima geholpen

Prima geholpen.

25 mei 2023

Prima

Goed geholpen , zeer vriendelijk.

24 mei 2023

professioneel zeer goed.

Mijn behandeling was correct.

24 mei 2023

Vakkundig, vriendelijk

Kelsey erg vriendelijk en behulpzaam, tandarts Picavet is zeer vakkundig mijne inzien en stelt ie...

Lees meer
24 mei 2023

Kundige tandarts

Prima tandarts, kundig en vriendelijk. Wachttijden zouden iets korter mogen. Maar weet dit dus b...

Lees meer
21 mei 2023

Goede ervaring met mijn tandarts

goede ervaring met tandarts goede ontvangst aan balie en goede ontvangst assistenten

19 mei 2023

Goed

Prima behandeling heel vriendelijk en attent jammer dat de wachttijden zo lang zijn

19 mei 2023

Zeer tevreden

Zeer tevreden

19 mei 2023

Heel kundig, vriendelijk en tijd voor de patiënt. Super tevreden klant al jaren

Maken voldoende tijd voor patiënt en heel professioneel

19 mei 2023

Rustige man goeie stem

Zelf kan ik slecht praten Blij met tandarts waar ik mezelf kan zijn Zorgzame assistent

18 mei 2023

voldoende

Voldoende

18 mei 2023

Een geruststellend gevoel

Vriendelijk