Meer tijd voor u. Omdat wij liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van nota’s.


Tandartsrekening

Wat betekent dit voor u?
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij uw zorgaanbieder bekend zijn, bieden wij u de mogelijkheid om uw rekeningen digitaal te ontvangen.
Na uw eerste bezoek aan uw zorgaanbieder ontvangt u van ons een papieren rekening én een e-mail waarin u wordt uitgenodigd een account aan te maken op infomedics.nl. Bij het aanmaken van uw account heeft u de papieren rekening nodig.
Na het aanmaken en het koppelen van de papieren rekening, plaatsen wij uw rekeningen voortaan op uw account. Wanneer er een nieuwe rekening voor u klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail.
Liever op papier?
U bent niet verplicht uw rekening digitaal te ontvangen. Wilt u dit liever niet? Betaalt u dan de papieren rekening die u van ons ontvangt.
Voorkom onnodige rente- en incassokosten
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen en deze termijn is bindend. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn, u voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten. Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neemt u dan contact op met Infomedics (voor een betalingsregeling).
Uitgebreide informatie
Wilt u een adreswijziging doorgeven of heeft u vragen over uw nota? Neemt u dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 036- 20 31 900 of via rekening@infomedics.nl. De Servicedesk van Infomedics is iedere werkdag van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl voor de werkwijze, betalingen en uw tandartsrekening.
Meer informatie
-
Kostenbegroting
Om u niet voor verrassingen te laten staan, ontvangt u bij voorgenomen behandelingen boven € 250,- een kostenbegroting. Wij vragen u de begroting te tekenen voor akkoord. Aan de hand van uw kostenbegroting kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar om na te gaan of deze kosten geheel of gedeeltelijk door uw zorgverzekeraar vergoed danwel geheel of gedeeltelijk voor uw eigen rekening komt. Houd er rekening mee dat wij geen inzicht hebben in de hoogte van uw (resterende) eigen risico.
-
Uw privacy
Onze praktijk beschikt over een privacy statement. Hierin kunt u lezen welke persoonsgegevens wij van u verwerken en waarom wij dit doen. Wij respecteren uw privacy en doen er alles aan om uw persoonsgegevens te beschermen met inachtneming van de geldende privacywet- en regelgeving.
Ons privacy statement kan wijzigen als nieuwe ontwikkelingen daartoe aanleiding geven. Het meest actuele privacy statement van Tandzorg De Steense Brug vindt u hier. Het privacy statement is van toepassing op alle persoonsgegevens die onze praktijk van u verzamelt en verwerkt als verwerkingsverantwoordelijke. Wij verwerken persoonsgegevens wanneer u onder andere bij ons onder behandeling bent, onze website bezoekt, een formulier op onze website invult, bij ons solliciteert of wanneer u ons informatie geeft tijdens (telefoon) gesprekken en e-mailcontact.
-
Offerte- en betalingsvoorwaarden tandheelkundige zorg
Op onze dienstverlening zijn de offerte- en betalingsvoorwaarden tandheelkundige zorg van toepassing. U kunt een exemplaar van deze voorwaarden hier terugvinden op onze website of opvragen bij de balie van onze tandartspraktijk.

Gewoon goed
.

Geen gebitsreiniging meer
De tandzorg hier is zeker goed. Alleen jammer dat er geen gebitsreiniging meer aangeboden kan wo...
Lees meer
Er is geluisterd naar mijn vragen en op gereageerd.
Prima

Kwaliteit
Goede kwalitatieve zorg, uitleg als je iets vraagt waarom.......

Goed
Goed geholpen

Vakkundig en kwaliteit en prettige sfeer
Alles naar wens

Begripvol en vriendelijk
Nemen de tijd voor de behandeling en bij bijzonderheden duidelijke uitleg. Ook Vriendelijke mondh...
Lees meer
Vriendelijke ontvangst en precies op de afgesproken tijd.
Alles is gegaan volgens afspraak polijsten en tandsteen verwijderen.

snel en goed geholpen
dag ervoor gebeld omdat er een vulling uit mijn voorste tanden gegaan is tijdens het eten. Gelijk...
Lees meer
Professionele zorg en keurig op tijd
Al meer dan vijfendertig jaar onze tandartspraktijk en eigenlijk nooit geen klachten aan het gebi...
Lees meer
clientvriendelijk en zorgzaam!
prettige ontvangst, zeer goed en rustig behandeld door preventieassistente en geruststellend onde...
Lees meer
Snelle actie op verliezen van een vulling
Snelle en adequate reactie op het verlies van een vulling. Prettig dat ik snel geholpen werd

Super
Klacht nog zelfde dag verholpen

Pijnloze, uitstekende behandeling.
Ben normaal wat huiverig voor de tandarts behandeling, maar alles prima verlopen.

Prima en vriendelijk geholpen.
Jaarlijkse controle keurig netjes behandeld. Zeer vriendelijke mensen.

Tevreden
Behandeling ging goed al was het wel maanden wachten voor dit uiteindelijk kon plaats hebben

goede behandeling
mondhygiënist was zeer goed de nacontrole van tandarts Picavet is ook zeer goed

Vriendelijk en goede behandeling
Een probleem is dat ik door de drukte lang moet wachten voor verdere behandeling

Goed
Zoals het moet zijn !!

Ik ben zeer tevreden over DeSteenseBrug
Snel en accuraat verhelpen van tandproblemen in een prettige sfeer

goed is goed
goed is goed

Ben snel en goed geholpen
Heel vriendelijk

Goed
Goed